יום עיון בנושא בריאות הקרקע

כנס בריאות הקרקע

שבוע שעבר RegenIL, המרכז לחקלאות מחדשת בישראל, ערב יום עיון בנושא בריאות הקרקע עבור חוקרים וחקלאים במרכז נטר שבמקווה ישראל.

מקווה ישראל הינו בית הספר החקלאי הראשון בארץ ישראל, והוא הוקם על ידי קרל נטר, המזכיר הכללי של הארגון היהודי-צרפתי "כל ישראל חברים". החזון של בית הספר קשור עמוקות להמשכיות ההתיישבות, עיסוק בחקלאות וחיבור לאדמה והכשרת חקלאי העתיד בישראל.

קיום יום העיון בנוגע לבריאות הקרקע דווקא במרכז נטר שבמקווה ישראל, שמעודד יזמות וחדשנות ישראלית בתחומי האגריפוד והאקלים, היה

בכנס הרצו בכירים מהתחום אודות מגוון נושאים חשובים, כמו קרקע בריאה ותזונה בת קיימא, חקלאות מחדשת, שימור ושיפור קרקע, שימוש בחישה מרחוק כדי להעריך את בריאות הקרקע ועוד.

החלק שלנו בכנס כלל הקמת טופס רישום לטובת רישום באי הכנס, הדפסת תגי שם בשטח ביום הכנס עצמו ואיוש העמדות בכניסה עם צוות הדיילים המצוין שלנו. הדפסת תגים עם מערכת Forms-Wizard נעשית בקלות ישירות ממשק הניהול של הטופס, בעזרת הדיילים ששם כדי לקבל את פני המשתתפים.

יום העיון כלל בתוכו גם אלמנט נטוורקינג ייחודי שרצינו לספר לכם אודותיו. בכנס השתתפו שלושה סוגים של משתתפים: חקלאים, חוקרים ומדריכים. מארגני הכנס דאגו לבצע מראש תהליך של Matchmaking, ועל גבי כל תג שם הוצע לכל משתתף שני משתתפים ספציפיים בכנס עימם כדאי לו לשבת או לפתוח בשיחה לאורך היום. המטרה הייתה כמובן להעשיר את חווית הכנס של המשתתפים, ולעודד יצירת קשרי עבודה חדשים ופוריים.

צרו איתנו קשר אם יש לכם שאלות בנוגע ליום עיון בנושא בריאות הקרקע, או בנוגע לכל דבר אחר.

תאריך פרסום: 16.9.2024